Stock Image

Новий CITROËN Ë-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км!

9 лютого 2024 року

  • Бажаючи продемонструвати ефективність власних електричних моделей, Бренд CITROЁN у співпраці з всесвітньо відомою незалежною тестовою групою UTAC, оцінив позиції електромобіля CITROЁN ë-C4 X у конкурентному середовищі, щоб відповісти на дуже важливе питання: який сучасний компактний електромобіль потребує найменший сумарний час, щоб подолати відстань 1 000 км? 
  • Найкращою відповіддю на важливе питання про дальні подорожі, яке турбує кожного потенційного клієнта-покупця електромобіля, став новий електромобіль CITROЁN ë-C4 X з його 420-кілометровою версією. Він виявився найшвидшим у подоланні цієї відстані загалом (час в дорозі та час на заряджання) у порівнянні з конкурентами: Renault Mégane, Volkswagen ID 3, MG 4. 
  • Отриманий результат підкреслює актуальність вибору, зробленого для CITROЁN ë-C4 X, який оснащений компактним та легким, менш дорогим акумулятором, має високу потужність швидкої зарядки до 100 кВт, ефективний електродвигун, відповідно оптимізовану аеродинаміку. Модель CITROЁN ë-C4 також розділяє аналогічну філософію.

Можливість спокійно здійснювати далекі подорожі є однією з головних перешкод для сприйняття електричних моделей потенційними клієнтами-покупцями. У відповідь на це багато виробників почали пропонувати моделі зі значним діапазоном автономного пробігу, але з важкими та великими акумуляторними батареями — це впливає не лише на вартість електромобіля, але й на зростання споживання енергії та, відповідно, зменшення автономного пробігу. Однак Бренд CITROЁN свідомо обрав інший шлях, віддавши перевагу акумуляторам розумного оптимального розміру: компактним, легким, доступним.

Новий CITROËN Ë-C4 X

Щоб реально це продемонструвати, Бренд CITROЁN співпрацює з UTAC, провідною та визнаною у світі тестовою групою в галузі автомобільних випробувань, що проводить нормативні сертифікації та технічні випробовування. Поставлене питання було простим, але дуже важливим: скільки часу потрібно, щоб подолати 1000 км на електромобілі, а саме на Новому CITROЁN ë-C4 X? Схоже питання задає кожен потенційний клієнт-покупець, коли стикається з такими характеристиками, як розмір батареї, сертифікований запас ходу, швидкість заряджання. Водночас, зазвичай бракує повного розуміння, як всі технічні характеристики використовуються — як вони перетворюються на реальні кілометри в реальному світі. Щоб забезпечити певні «контрольні точки», тестовій групі UTAC було доручено провести випробування в абсолютно схожих умовах з електромобілями-конкурентами моделей CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X, а саме: Renault Mégane e-Tech, Volkswagen ID 3, MG 4.

Новий CITROËN Ë-C4 X

Підсумки наступні: електромобіль CITROЁN ë-C4 X став найшвидшим у пробігу 1000 км за загальним часом, що включає безпосередньо рух та підзарядку акумулятора — результат становив 11 годин 57 хвилин. Іншим учасникам знадобилося на 14-67 хвилин більше, щоб подолати аналогічну дистанцію. Отримані результати, згідно з вимірюваннями тестової групи UTAC, пояснюються меншим споживанням енергії та оптимізованою тривалістю заряджання, що підтверджує правильність технічного вибору, зробленого для електромобіля-седана CITROЁN ë-C4 X та, відповідно, спорідненого електричного хетчбека CITROЁN ë-C4.

Новий CITROËN Ë-C4 X

Тьєрі Коскас (Thierry Koskas), генеральний директор Бренду CITROЁN, прокоментував отримані результати: «Тест, проведений експертною групою UTAC, підтверджує наш правильний стратегічний вибір: акумулятор оптимального розміру, який забезпечує достатній запас ходу понад 400 км, знижує вартість першочергової покупки, позитивно впливає на зменшення споживання енергії, й водночас — дозволяє безтурботно подорожувати на далекі відстані завдяки ефективності швидкої зарядки. Використання електромобілів серії CITROЁN ë-C4 можливе на щоденній основі, для будь-яких умов та подорожей — я підтверджую цю ефективність у реальних умовах під час своїх власних подорожей».

01. Підсумковий протокол випробувань

Чотири моделі електромобілів, що проходили випробування UTAC на трасі Мортефонтейн (Mortefontaine), та отримані результати:

Модель

Citroën ë-C4 X

MG 4

Renault Mégane

Volkswagen ID 3

Батарея

54 kWh

64 kWh

60 kWh

58 kWh

Пробіг

(за WLTP в змішаному циклі)

420 km

435 km

450 km

425 km

Вага

1 603 kg

1 694 kg

1 670 kg

1 790 kg

 

Ці моделі електромобілів тестувалися протягом двох днів за ідентичної погоди, дотримуючись аналогічного маршруту та умов випробувань:

  • Рух зі стабільною швидкістю 120 км/год. на високошвидкісному кільці траси Мортефонтен (Mortefontaine). 
  • На початку тесту електромобіль заряджається до 100% стану заряду акумулятора (SOC). 
  • Рух припиняється, коли рівень заряду акумулятора досягає 10% ємності акумулятора. 
  • Потім електромобіль заряджається до 80% ємності акумулятора. Заряджання відбувалося на зарядних станціях потужністю 100 кВт та зарядних станція потужністю 50 кВт, відповідно до можливих потужностей в певному місці. 
  • Ця послідовність їзди та підзарядки повторюється до досягнення загальної відстані 1000 км.

02. Отримані результати випробувань

Кожні 100 кілометрів пробігу водії фіксували середнє споживання енергії (кВт*год. на 100 км); отримані наступні результати:

 

Citroën ë-C4 X

MG 4

Renault Mégane

Volkswagen ID 3

100

19.6

20.2

21.1

23.3

200

19.4

20.2

20.6

23.1

300

19.4

20.3

20.7

23.0

400

19.4

20.4

20.7

23.0

500

19.5

20.6

20.9

23.1

600

19.6

21.0

21.0

23.1

700

19.8

21.3

21.0

23.2

800

20.0

21.6

21.3

23.3

900

20.1

21.8

21.5

23.3

1000

20.2

21.9

21.6

23.4

 

Загалом для подолання відстані 1 000 км водіям довелося зробити в середньому п’ять зупинок, щоб зарядити акумулятори, при цьому чергуючи зарядні станції потужністю 50 кВт та 100 кВт, що пояснює різний час підзарядки.

03. Переваги електромобілів CITROЁN ë-C4 X та CITROЁN ë-C4, як ідеальних компаньйонів для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей

Вимірювання та дослідження, проведені експертами з тестової групи UTAC, підтвердили факт — електромобіль CITROЁN ë-C4 X потребує менше часу на заряджання та споживає менше енергії порівняно з іншими моделями-конкурентами. Поєднання цих двох факторів дозволило йому подолати залікову тестову дистанцію 1 000 км лише за 11 годин і 57 хвилин, що майже на 15 хвилин краще найближчого конкурента.

Новий CITROËN Ë-C4 X

Кілька особливостей та характеристик, що пояснюють цей результат:

Електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X мають конструкцію, яка ідеально підходить як для повсякденних коротких поїздок, так і для довготривалих багатокілометрових тривалих подорожей. Адже крім комфорту для повсякденних коротких поїздок, електромобілі серії CITROЁN ë-C4 пропонують усі основні переваги та характеристики, що дозволяють клієнтам спокійно подорожувати навіть на великі відстані:

  • компактний розмір й порівняно невелика вага акумуляторної батареї, що забезпечує розумне споживання енергії; 
  • оптимізований час заряджання завдяки можливості «швидкої зарядки» з потужністю до 100 кВт та оптимізованою кривою заряджання «час/потужність»; 
  • покращене споживання електроенергії завдяки наявності теплового насосу, а також гігрометричного датчика (вимірює вологість повітря) для оптимізації роботи кліматичної системи; — новий енергетично-ефективний електродвигун; 
  • оптимізована аеродинаміка, що включає використання заднього спойлера та аеродинамічні обтічні накладки під кузовом; також використані шини з низьким опором коченню тощо.

Пропозиція моделей, адаптованих до різних потреб різних клієнтів:

Щоб задовольнити потреби різних клієнтів-покупців, електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X доступні з двома варіантами акумуляторів та електродвигунів:

  • Електромобіль CITROЁN ë-C4 потужністю 100 кВт/136 к. с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 50 кВт*год. та запасом ходу до 357 км (за правилами вимірювального циклу WLTP). 
  • Електромобіль CITROЁN ë-C4 потужністю 115 кВт/156 к. с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 54 кВт*год. та запасом ходу до 420 км (за правилами вимірювального циклу WLTP). 
  • Електромобіль CITROЁN ë-C4 X потужністю 100 кВт/136 к. с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 50 кВт*год. та запасом ходу до 360 км (за правилами вимірювального циклу WLTP). 
  • Електромобіль CITROЁN ë-C4 X потужністю 115 кВт/156 к. с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 54 кВт*год. та запасом ходу до 420 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).

Можливості «швидкої зарядки» для електромобілів CITROЁN

Замість того, щоб постійно возити з собою важкий та дорогий акумулятор, краще мати акумулятор оптимального розміру та ваги, який можна швидко заряджати за потреби — ось головна ідея електромобілів CITROЁN. Можливо це здається дивним на перший погляд, проте виявилось більш ефективно робити регулярні короткі зупинки для підзарядки, ніж долати великі відстані зі значно довшими зупинками.

Новий CITROËN Ë-C4 X

Серед іншого, цей ефект також пояснюється т. зв. «кривою зарядки» (співвідношення часу заряду та можливої потужності заряду), адже «крива зарядки» поступово спадає зі збільшенням рівня заряду батареї. Тобто, заряджання відбувається швидше на початку, ніж у кінці заряджання акумулятора. Відповідно, потрібно більше часу, щоб зарядити акумулятор від 80% до 100%, ніж від 0% до 80% його ємності. Тому користувачі не тільки економлять час зарядки, але й власні гроші. Оскільки, наприклад на більшості зарядних станцій у Франції, вартість «швидкої зарядки» розраховується за хвилини використання. Тому для тривалої подорожі ефективніше зробити кілька коротких зупинок для заряджання, щоб скористатися найвищою потужністю заряджання за короткий час та зменшити витрати на заряджання.

Найкращий компроміс для щоденних потреб та довготривалих подорожей

Електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X пропонують ідеальне рішення для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей. Зручний комфорт приваблює багатьох клієнтів під час коротких поїздок на роботу, з дітлахами в школу, або з друзями на відпочинок: безшумне водіння, плавний рух без ривків та вібрації, динамічне прискорення та нульові викиди вуглекислого газу (CO2). Для щоденних поїздок оптимальним є заряджання батареї від стандартної розетки або пристрою типу «Wall Box»: в офіс вранці або ввечері, коли власник повертається додому тощо — це забезпечує час заряджання та радіус дії, які цілком задовольняють потреби. Крім того, максимально можливий діапазон автономного пробігу дозволяє рухатись кілька днів взагалі без підзарядки електромобіля. А для здійснення далеких подорожей, відповідно, оптимальним є варіант «швидких зарядок».

Нагадаємо, що Бренд уже пропонує українським покупцям сучасний та комфортний електромобіль CITROЁN ё-С4 у варіанті зі збільшеним акумулятором: дізнайтесь про нього більше на офіційному сайті CITROЁN в Україні! Або обирайте автомобіль до вподоби на онлайн-складі бренду прямо зараз.

Про дилера
АВТО ВIА

Офіційний дилерський центр Сітроен Центр «Авто Віа» Харків був відкритий 23 лютого 2012 р.

Високі стандарти і філософія марки - Créative Technologie - простежуються в кожному елементі і процедурі обслуговування. Тут прихильники Citroёn отримують повний спектр послуг, починаючи з консультації висококваліфікованого фахівця, покупки автомобіля, подальшого його обслуговування і ремонту з використанням новітнього обладнання, оригінальних запчастин і витратних матеріалів.

У 3S-центрі кожен шанувальник бренду може підібрати собі автомобіль за смаком і потребами. У шоу-румі представлені як легкові, так і комерційні автомобілі.

Салон

Тел: 093 378 78 08063 257 48 88

Адреса: м. Харків, вул. В. Панасівська 29

Пн-Пт: 9:00 — 18:00 (уточнювати за телефоном)
Сб: 9:00 — 14:00 (уточнювати за телефоном)
Вс: вихідний (уточнювати за телефоном)

Сервіс

Тел: 063 5789 111  

Адреса: м. Харків, вул. В. Панасівська 29

Пн-Пт: 9:00 — 18:00 (уточнювати за телефоном)
Сб: 9:00 — 14:00 (уточнювати за телефоном)
Нд: режим AutoSOS